Demons & Angels

Shuppaa!
Har typ legat hemma hela dagen och dött. Haft otroligt ont i dag. Eller okej, jag åt faktiskt lunch med mamma och syrran, sen hälsade jag på mormor och morfar som jag bor granne med typ. Men smärtan idag har vart på högsta nivån kan jag loooovarej!

Jag ska faktiskt prova lite nya produkter till mitt fejja, och hoppas på att få min hy ordentlig igen. Nu har jag lagt till med min foundation igen, vilket har gjort att jag fått problem med hyn. Den ser för taskig ut asså, plus att jag har fått lite finnar :/ Eftersom jag hade så fin hy förut, ja jag hade ju typ precis fått den vacker igen, så känns de trisst att den suger igen..

Men nu har jag köpt en ny ansiktskräm, en ny rengörning och en ny gelbehandling mot finnar. Jag har inte testat dem förut så det känns ju spännande.. eller inte kanske.

Jag har köpt gelen (nummer tre på bilden) och ansiktskrämen (den sista tuben på bilden)
Det var erbjudande på apoteket, och om man köpte två produkter från serien fick man det här läppglanset på köpet! Det är heeelt underbart faktiskt! As mjuk och lucktar lite som smulltron :) Super mysigt!

Det jag gillar mest med serien är nog att den är snygg :P men den är kanske as bra också ;)


Nej ska vila lite nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback