Dagens Planer

Hej hopp!
Idag är det en plugg tvätt och städ dag.
Jag ska jobba med mitt storyline projekt och ta ikapp lite saker som har hamnat efter.
Men den stora tvätt högen blir inte mindre, och påminner en varjegång man är i badrumet. Den liksom sitter där och skriker till en "hallå vad ska du göra åt saken??!" Och varjegång man vistas i rummet har den lyckats växa sig större och större! Galet. Men vi hade faktiskt den turen att få två tvättider i rad, så nu har vi fyra timmar framför oss med bara tvätt tvätt tvätt!

Jag har även gjort en to-do lista med de uppgifter jag MÅSTE göra klart snart!
Den högen blir inte häller mindre! Min plan var att ta ikapp det på höstlovet, men nu ska jag ju till holland så jag får passa på att plugga massor nu på Storyline, eftersom jag ändå gör det projektet hemifrån!



Puhh Ut och hänga tvätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback