Chill Pill

ShuppA!
Har spenderat helgen hos min kära Far, ute på ön!
Vi har mest haft det mysigt och slappat faktiskt, vilket känns jävligt skönt och välbehövligt! Lördagen var vi dock på middag hos Franzéns för att fira Timpen. För min del blev det ju andra gången att fira honom, men han har ännu inte fått någon present ^^ Det är så jag jobbar mina vänner :P
Söndagen var jag djurvakt för mina söta husdjur eftersom Pappi och Brodil skulle på överaskningsresa. Så söndagen blev också bara slappa slappa läsa dö typ! Häääerligt.

Idag, måndag... Känns som om klockan är 4 ungeffär, men icket. Jag var ju uppe med tuppen faktiskt. Planen var att jag och kära syster skulle åka med nio bussen från ön, men med lite övertalningsförmåga lyckades vi få skjutts in till n-town! Så det blev McDonken för våran del :)
Hahaha fetto jenny har ju tjatat om donken i flera veckor nu ^^ Äntligen! haha.

Nu är jag i alla fall hemma sedan någon timme ungefär.. Dagens planer är städa, plugga, färgahåret och packa!! För OMG jag åker ju med mina två fina vänner Jessika och Hanna till Holland!! :D

Ingen bild för livet sammarbetar inte med mej just nu verkar de som! Deal ppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback