Bio-Söndag!

Tjenis på folket!
Idag har jag legat i sängen non-stop nästan! Liksom gårkväll! Härligt.
Nu har jag faktiskt bokat biobiljetter för tre! Jupp ska dra med mig Mommi och Syrran på Inglourious Basterds, eftersom jag är typ den sista människan on erth som inte har sett den ännu!!! Så ikväll ska jag se den i alla fall! Men dom hotar med att inte följa med om det regnar när vi måste gå till tbanan. Töntar! Dom ska med, där med pasta!!

För min del blir det även middag i kista. Nu ska jag ääääntligen få min jävla sushi asså!! Hursom. Ska nu ta och hitta ett par lämpliga byxor. Ja vi får se hur det går med det!

Sitter och tittar på mina skolfoton från förra året, hur jävla anorlunda ser jag inte ut nu??!!? Massivt.
Well time to go!!


Ego bild!

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

you're so cute

2009-10-04 @ 16:57:29
URL: http://mishelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback