21:00

Dagen bör vi inte prata om känner jag. Blir allt för bittert då. Imorrn ska jag i alla fall ringa och typ döda min läkare över telefon om jag inte får riktigt smärtstillande!!
Jag har ätit värsta hälso talriken idag, eftersom jag ska vara nyttig.
Sparris, brockoli och champinjoner. Allt färsk och kokat/stekt by me.
Töntbarn jag vet, men stolt är jag, eftersom vi här hemma ofta kör med "mat" från frysen.

Nu har jag dock glass som väntar i frysen lagom till The Mentalist!
Ska man fortsätta vara nyttig eller lyxa till det till favvo serien?
Ja det återstår att se, Nej nu börjar det!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback