16:48

Nu sitter jag här i min ensamhet och undviker att göra allt det jag måste. så som plugga, packa och lösa en grej.. Nej istället sitter jag ock tittar på tv. Det är ju trottsallt en av mina FAVORIT serier på tv :P urs jag är en så jävla nörd! Men efter programet ska jag i alla fall packa!!

Jag har i alla fall färgat min fettrand i håret!! ^^ Nu är utväxten borta.. Ett minus är ju att det gick hål i handsken så jag har ett bajsfärgat märke på min hand :/ aja. Man får väl leva med det ^^

Idag hade tydligen mina skolfoton komit till ön.. Sjukt ironiskt att jag har vart där två helger nu, och dagen efter jag åker hem kommer dom -.-

Hur som. Nu är det reklam så det känns lite som om jag ska börja packa lite smått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback