Trapt

Shupppa.
Nu har jag lyckats ta mig till en sittandes posetion i soffan. Hela natten har jag haft mardrömar och smärta upp i ryggen. Gissa varför? N J U R S T E N A R... Dessa små söta saker har gett mig en trisst och sömnlös natt, samt den mysiga grejen att spy.. Om och om och om igen!!!! Sucks to be me helt enkelt. Speciellt eftersom jag idag skulle flyga hem. Stort fett nej på det. Inte en chans att jag skulle kunnat klara av det.

Nu är jag in a bit of a pickle så att säga. För nu måste jag hitta nya flygbiljetter som jag kan köpa, och ta mig hem. Min räddning idag var att Jessika och Hanna kunde åka utan mig. Istället för att fega så satsade dom, och gav sig ut på äventyr i hollands lantsbygd så att säga. Ni äger tjejer!




Tack för kaffet!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback