Tisdag

Hade en jobbig dröm... Det trissta är att precis det som hände i drömmen är det som kommer hända när jag kommer hem...

Jag har så jävla mkt att tänka på och massa saker jag måste hinna med att göra. Det gör fan ont i hela mig. Jag är så jävla stressad. Det känns inte alls bra att jag inte är on track längre. Fuck! Det känns bra att jag ändå har ett bra stöd från skolan.. Men nu vill jag ha en lösning, inte bara fler tester och undersökningar. Jag orkar inte åka vidare från läkare till läkare.. Just nu går jag på auto pilot ungefär.

Det lättaste just nu hade vart att bara hoppa av skolan, jag är ändå efter och missar så jävla mkt! Hela grejen med mina njurstenar och gallsten har gjort mig sönderstressad. Jag orkar fan inte mer!


Kommentarer
Postat av: hanna

gumman, stanna i skolan!!! kriga sönder, för utan dig är skolan inte densamma, jag vill också bara lägga mig ner och skrika, änfast jag inte har st4enar, menfan, skolan utan dig, jag vill inte ens tänka på dfe4t. kriga för min skull!!!!

2009-11-03 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback