Time is precious!

Igår kväll var typ mina fina vänner störda ^^ Ja dom attackerade min Fb från alla håll och kanter xD Så jävla störda ni är hörrni! Mkt mkt mkt!
Jag blev kallad snusk-Jenny som även knarkar! Känns ju som en jätte bra beskrivning av mig -.- INTE! Harmy blev istället Harmoz, hippie harmoz som var hög på socker och inte helt och hållet med i spelet så att säga! Yohanna var en pojke med bröst eftersom hon inte kunde komentera fb samtidigt som hon titta på Greys. Och Marcus blev inte så mkt, han var mest retstickan som vanligt. ^^ Ni är så jävla störda hörrni! Bara så ni vet!!
Terrorist vänner, det är vad jag har!


Idag var inte lika lyckat. Med tanke på att klockan bara är 09.17 så känns det ju toppen. Jag har hunnit med detta idag:
Vaknar sent.
Sprungit till tunnelbanan.
Haft AS ONT.
Åkt till T-centralen.
Spytt i en papperskorg
Åkt till solna, behövt gått av för att jag blev "åksjuk" av t-banan.
Åkt hem.
Spy så fort jag han innan för dörren.

-.-


Hur är det med mig? Jo, tack toppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lider med dig, snuskunge.

2009-11-26 @ 22:29:44
Postat av: hippibarnet

meeen, hann inte skriva klart ju xD

att terrorisera din FB gjorde min kväll, livet fick sig en lite ljusare ton liksom <3

2009-11-26 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback