This is it!

Grays suger nu för tiden :O Jag ger upp,,

Ska nog sova snart!! Jag är trött upprörd och grinig. Känner att folk beter sig som skit och har som ursäkt: Jag mår dåligt. Ohh freki´n buhu! Som om inte alla gör det. Give it a rest!

Känner att jag måste omvärdera vissa människor i mitt liv som jag är skapligt trött på. Så nu vet ni!! BLÄÄ.

Ja jag skriver mest eftersom mitt huvud ser ut lite som ett spindelnät som fastnat i en soptipp. Galet stökigt, och sånt brukar hindra mig från att somna. Ja att jag ligger och gnager saker.

Så dagens läxa barn: Beteer som folk, sluta säga saker ni inte menar och va inte bitterfittor! På så sätt blir världen bättre för oss alla!

Yohanna jag tar med mig mascaran i morrn, och vill ha yttligare ett av våra mysiga samtal! Just because I love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback