Tandis skrämmer mig!

Var hos Tandis idag. Det ni!
Av någon anledning går jag fortfarande i n-town så jag fick åka en bit i morrse.
Fast det var rätt skönt, för jag sov på bussen! Anywho. Min galna tandläkare lackade på mig kan man säga!!
Ja hon skrek faktiskt. Ni vet den där gigantiska kameran man ska trycka in i käften, och sedan bita ihop? Ja det gör ju skit ont, och det är inte alltid det går, speciellt inte när den har så vassa kanter!! (Ja vafan är dealen med dom där kamrorna? Med all jävla teknologi vi har kan vi väl komma på nått fiffigt så man kan göra dem mindre, och utan vassa kante?!?!?) När hon fick ta om bilden en tredje gång för att jag inte bet ihop ordentligt (för jag kunde inte) så skrek hon att jag var tvungen att skärpa mig och att jag skulle bita ihop ordentligt! Mitt svar blev, du kan skärpa dej, vad är det du inte fattar jag är ledsen men jag KAN VERKLIGEN inte bita bättre än såhär!! :O

Då kom assistenten till min räddning och erbjöd sig att försöka trycka in den i min käft. Hon lade den perfa, gjorde inte lika ont, och ÄNTLIGEN kunde jag bita ordentligt. Nu har jag dock skärsår i min fina mun :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback