Stackars mig

AJ.
I morrse slog jag i höger handleden i dörren.
Nu har jag suttit vid datan hela dagen för att plugga helt enkelt. Så jag har skrivigt en hel del.
Nu kan jag knappt röra högra handleden. eller jag kan men det gör fasligt ont.
Skriver nu med en hand. AJ vad ont de gör asså. Den är lite svullen. men inte så mkt så jag har iaf inte brutit den.. Fuck vad ont det gör. det bara strålar ut i hela handen när jag virder den lite. aaaaaaj

all skit drabbar mej verklige.

kan bara tänka mig att jag kommer få typ aaaallla symptomer från vaccinet till svinis som jag ska ta på mådag -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback