Söndag 14:10

Shuppa.
Igår sov som sagt Fröken Kahsay här. Vi hade super mysigt, eller jag hade det i alla fall så man får väl hoppas hon också hade det!! Det skvallrades skrattades och allmät mööös här i mitt äckliga lilla hus! Känns najs att få umgås med henne lite, eftersom de var ett tag sen. Sen att jag fick ta del av ROLIG, och då menar jag verkligen BRUTALT ROLIG information, gjorde inte saken värre! Nej, det var heelt klart najs!

I morse när jag vaknade var jag sådär mysigt glad och kände att vad som hälst kan hända. Att få se Yohannas snygga nylle de första man gör är ju underbart! Vi tog en kopp kaffe och satte oss och prata på altan eftersom det var sol. Kändes som ett ypperligt bra sätt att starta dagen på! Sen for hon hem till sitt och jag insåg snabbt att mitt hus är litet. Eller så har jag föööör mkt saker. Jag hade storartade planer på att hämta min gran och ALLT jul pynt vi äger, men så blir inte fallet. Granen offras i år och får vara gömd och glömd på vinden hela december -.- Varför? jo man måste ju offra sig för sin mamma lite. Det stod mellan granen och en säng till mammi, så vi insåg att granen inte hade en chans. Bye bye jul känsla!

Jag vart så pass ledsen att jag vägrar julmusik och allt annat som står för julkänsla. Nu städar jag i protest. Sen blir det advents fika hos mormor med några av släckten..

När Yohanna åkte hem försvan solen och allt i gethot är teckt av dimma.. Jag tror det betyder att Gud vill att Yohanna ska bo här, och aldrig lämna min sida.. Ja det är så det är!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Jag ska kolla med Gud för säkerhets skull...men är det så är det inte mer än rätt att göra som Han vill.

2009-11-29 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback