Orka

Fybubblan vad jag har pluggat idag. Och jag hoppas att mina lärare uppskattar det jag gjort!! Imorgon ska jag plugga miiinst lika mycket! Det är så det är att vara JennyBenny!
Haha tur att jag har roliga fina och snälla lärare för det mesta!!

Dagen har spenderats med de finaste som gör min vardag värd att leva!! JAG ÄLSKAR ER FLICKOR! Vi alla pluggade som fan och hann med en hel jävla del! Kändes superb! Vi tog även lång lunch i solna centrum, mysigt att få sitta och prata med mina älsklingar!

Efteråt åkte jag homie för att lämna väskan. Sen drog jag till solna igen. För att åka till KS.
Trafiken stog still så bussen var sen. Sen kände chaffisen att han skulle stanna och prata med en annan chaffis. Något vi medåkare inte gillade. Så jag kände att han behövde en andledning till att åka. Därför gick jag fram och skrek: MIN MORMOR LIGGER OCH ÄR DÖENDE OCH JAG VILL GÄRNA HINNA SÄGA FARVÄL! SÅ DU KANSKE SKULLE KUNNA TA OCH KÖRA NÅGON GÅNG!!!!

givetvis överdrev jag aningens ^^
Han tittade chockat på mig och sa :öööh Ojjj förlåt.. ja då är det väl dags att vi åker...

Stackare :P men jag var tvungen att komma fram någon gång!!


PUSSVA


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAH vilken jävla lirare du är jenny hahaha

2009-11-19 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback