No more nightmares

Jag är helt tom på ord. Jag tänkte blogga lite, just för att skriva av mig.. Få bort det som ligger och gnager inom mig.. Men när jag nu försöker så går det inte så bra som jag trott. Det är svårt att sätta ord på det som gör så ont ibland. Jag vet fan inte vart jag ska börja. Det känns mer som ett garnystan som vägrar trasla upp sig inom mig. Att vara sjuk har vart påfrästande på många sätt för mig. Man känner sig nästan ständigt trött, ledsen och stressad. Och de dagar jag inte har ont känner jag mig stressad för saker jag missat i skolan, saker jag missat med vänner och helt enkelt allt jag ligger efter med här hemma. Idag är jag oerhört trött då jag inte somnade förän vid sju i morse. Jag har sovit till och från, men vaknat av mina smärtor, vart tvungen att gå runt för att jag inte kan ligga still, ligga och vridigt mig och vänt mig för att hur jag än ligger har jag ont. När veckarklockan ringde hade jag precis somnat...

Im just so tierd.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback