Naaaaaw♥

Titta vilken söt komentar min fina vän skrivit till mig!

"Ska stötta dig sönder och samman jenny. Fira när skiten är över, jag lagar dig en finfin middag och så ska vi prata igenom livet. Slangarna fixar du, för du är stark. som orkar stå ut och itne bara skiter i allt. Som tar ditt ansvar och tjatar på läkarna. Du lyckas.
Och det älskar jag dig för."

Min Harmy är så fin!♥


"gumman, stanna i skolan!!! kriga sönder, för utan dig är skolan inte densamma, jag vill också bara lägga mig ner och skrika, änfast jag inte har st4enar, menfan, skolan utan dig, jag vill inte ens tänka på dfe4t. kriga för min skull!!!!"

Så sött skrev fina Hanna till mig♥


Harmony och Hanna var de första jag började umgås med på Psyket. Det var vi tre, grund trion. Himmla fina tjejer som jag verkligen kan lita på!! Ja tjejer, ni är fanimej underbara. Fina och vackra utifrån och in! Våga aldrig tro något annat mina älsklingar!♥


en gång såg vi ut såhär.. dragna som fan och muchen på sne.


i skolan, brainjack gruppen.


Vi tre är såndär vacker vänskap, som alltid kommer existera!♥



Kommentarer
Postat av: Harmy

man blir ju aldeles varm inombords :)

2009-11-11 @ 16:44:40
Postat av: hanna

Du ligger i min extrafinasakerlåda, där lägger jag alla som verkligen verkligen betyder något, det är inte många som är där. Men du är och kommer alltid vara <3! dina ord lägger jag där också hjärtat!

2009-11-11 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback