Inte riktigt Piggelin!!

Shuppa folket, de senaste dagarna har jag vart kung på att uppdatera med bilder! Agree? Mest för att jag vill skryta med mitt snygga nylle! In your face! Hahah, nej givetvis inte.. Igår hade jag svårt att uppdatera under dagen, och det blidde ju ett bajs kort inlägg vid två tiden, det lät nämligen så mkt när jag knapprade på tangenterna, och jag ville inte väcka lill kussen som låg och sussade så sött brevid mig.

Så en snabb recap från igår. Jag var hemma från skolan, 2cool4school. Mådde hej hopp hängsnara när jag vaknade, så det blev till att stanna hemma. Palmqvist familjen behövde sova borta för att slippa bidra på deras städdag, så jag öppnade upp dörren och erbjöd mitt hem. Det blev till att hyra film, en svensk as kass film. Johan Falk, jag var skeptisk från början och mina teorier blev inte direkt motbevisade! DEN SÖÖÖÖG. Så vi orkade inte se klart den, istället blev det Taxi ett och två.

Nu ser jag för täääskig ut i gårdagens smink och i pyjamas still. Så jag ska på med andra myspys kläder, stor kofta och en fet jävla mössa och dra upp och lämna tebax hyrfilmen. Kan bli att jag trillar in på Ica och köper mig något gotti gott.



Yohanna jag måste ju snackis med dej kvinna ASAP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback