Hur ska man överleva dagen?

Sitter i skolan efter en väldigt konstig morgon.
Jag är inte pigg men inte riktigt trött häller. Känner mej typ drogad.. Eller nått.
Anyways! Jag pluggar flitigt.., lite.. okej jag hade kunnat plugga istället för att sitta på Facebook och Blogg.se ^^ Men man måste ju ta en paus, med tanke på att jag ska plugga över lunchen och även stanna efterskolan och redovisa diverse efterblivna uppgifter. Sucks to be me.

Jag sitter iaf brevid den sötaste av sötaste. Den finaste underbarasta som finns i denna värld! Ja ni vet vem jag pratar om! Miss Bolger så klart!! Harmy sötnöt, jag älskar dej. Ifall du undrar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss Bolger gillar detta.

höhö, vad vore hösten utan jenny? typ som julen utan mys, ingenting alls :) de är du å jhag med skolarbetet, nästa gång bryter vi oss loss ordentligt! <3

2009-11-25 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback