FREDAG!

Lite nytt i designen iställer för att plugga -.-
produktivt eller vad!

Idag blir det bio med tjejerna, trotts att jag hade velat ligga i soffan under tecket hela dagen. Har huvudvärk och ont. Jag hade faktiskt bestämt mig för att stanna hemma, men så såg jag reklamen på tv.. Nej, inte en chans att jag missar den!! NO WAY!!
Så nu ska jag klä mig och dra iväg en snabbis! Sen till fina Emelie där vi alla ska träffas och se på Twilight, sen är vi en hel hög med sötnosar som ska på bion! Ja jag tror minsan kvällen kommer bli så jävla najs!! Men jag måste stanna och köpa halstabletter innan det är dags, annars känner jag på mig att jag kommer få onda blickar under filmen ^^


bara för att detta är en favorit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback