Fortfarande söndag, men ett nytt klockslag..

FÖRST MÅSTE JAG SÄGA DETTA: JAG ÄR PINSAM SOM INTE ALLTID KAN STAVA TILL KAHSAY! PIIIINSAM ÄR VAD JAG ÄR! JAG BER OM URSÄKT, FÖR JAG ÄLSKAR FAKTISKT KAHSAY!

Jag måste ta steget att säga att dagen har vart bra. Den startade bra, den var bra i mitten och nu i slutspurten håller det braiga i sig! Tyvär sjönk de lite när dimman intog mitt liv.. Men nu är jag åter på topp. Jag har fikat hos mormor och morfar med Syrran, Morbror + flickvän och Moster + Man. Det var As mysigt. Det känndes verkligen härligt att äta en lussebulle, dricka glögg och åter igen skratta åt den julen g-mormor skällde ut oss. Det bästa med julen är alla minnen man pratar om. Man går igenom allt galet man gjorde när man var lite, de olika julaftorna och i allmänt allt roligt vi upplevt tillsammans. Jag tror att det är vid julen man oftast känner sig som ensamast och ledsen, men även då man känner sig glad och tacksam.

För mig kommer den här julen bli en speciell jul, både fantastisk och sorlig på samma gång... Jag vet att det är sista gången du upplever julen, vilket känns helt ofattbart. Det gör verkligen att jag vill springa tillbaka i tiden och alldrig nå nyår 09-10... Jag vill inte vill inte vill inte... Men ändå försöker jag inte se det som ett avsked, utan mer som en hyllning.. Jag vet inte. Det är i alla fall det jag försöker intala mig själv...

Men nu vill jag inte prata om världens grymhet. Nej, nu vill jag ha kvar min braiga känsla som får mig att aldrig vilja sluta le! Jag har just pyntat min GRAN! Ja fan, har man ingen plats får man göra plats. Så nu är mittt vardagsrum GALET LITET. Men jag har en fantastiskt fin gran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback