Everything sucks

Herre jävlar vilken totalt bitter dag.
Hela dagen har jag känt mig Bakis, vilket suger sönder eftersom jag inte är det!!!! Är på allmänt dåligt, cp bitchit och knasigt humör idag.. Hade tänkt skriva ett par rader om en grej som jag stör mig på angående vänner, men känner att om jag gör det idag kommer det bli så mkt mer bittert... Jag hatar att vara på kasst humör, för då när man känner sig ledsen eller arg för något vet man inte om det endast har att göra med det kassa humöret eller om man faktistk är ledsen över den "saken"!!!!
Trisst för igår kändes livet ändå okej, sen blev det misstag efter misstag och allt blev fuckat!!


Dont play whit my heart, I migth want to give it away one day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback