Dagen i långa, sega och tråkiga ord!

Som vanligt sitter jag klistrad framför Criminal Minds!! Ja för fröken Jenny ben benken vill ju faktiskt bli en såndär smart jäkel!! Det råkar ju vara det verkligen verkligen vill! no joke, its true!!

Men nu är det reklam så jag tänkte passa på att blogga lite!! Skoldagen har vart lång, och så jävla dryg! Ja jag är faktiskt inte alls nöjd!! När det är sånna här dagar känns det så jävla ovärt att vara tillbaka i skolan, men vad ska man göra? Vill jag bli crimare eller inte liksom ^^

Hur som, det vart tjafsigt och galet på draman, vilket gjorde att stämmningen på dagen sjönk en aning! Sen att vi hade Drama Hela dagen gjorde ju inte saken så jävla mycket bättre!! Men jag släpper det nu faktiskt, jag orkar inte gå och bära på det. Så. Borta!

I övrigt måste jag säga att jag är fruktansvärt, galet och alldeles underbart stolt över mina fina vänner Harmony, Yohanna och Emelie!! Dom har jobbat med ett awsome projekt som idag genomfördes! Fy bubblan vad stolt och imponerad jag blev när jag såg att det var så himmla bra!! Tjejer ni var awsome!! BigMama is Proud! (stavas det så? hm)
Ja detta var allt från dagen då... Nej egentligen inte kanske, men vet ni det får duga!



Fin fint att få prata med dej idag också,,, ifall du undrar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback