Dagen i bittra ord

Shuuuppa!
Ja vad ska man säga.
Dagen har vart..... hahaha ja vad ska jag säga tjejer? BITTER TRÅKIG OCH BRÅKIG?!?!? Känns de som om ni håller med eller -.-
Fruktansvärt illa dag om jag får säga det själv. Värre för vissa än andra ifs, och jag var rätt så oinvolverad som tur är!

Ursch Måndagar har aldrig riktigt något bra att komma med.. Möten hit och möten dit. Sjukhus. Bråk. Tjafs. Stress. Det posetiva har väl vart mina fina samtal Med fröken Khasay och Mitt jävla teamwork med sötface Harmy som tyvär har som lite jobbigt med rösten!

Vi tre ska satsa hela rumpan tänkte jag säga ^^ hahahah nej vi ska satsa alllt och lite till på! Vi ska pusha varandra och bli exemplariska! ^^ Tummen upp för oss, trotts att jag är den saten i trion som ligget sämst till xD


ps. fick en fråga vaaaaah. om vad "sjuan" var för nått! Sry ppl men det är ett internskämt som är för långt att berätta här i bloggen! Det är mellan moi syrran och Zimbawe!! Det hela går ut på att jag hör hemma på psyket ^^ så kul var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback