Dagar kommer och går, låt oss hoppas vi består

Hej allmänheten!
Idag är jag a sicko picko! Och då är de fin fint tillfälle för att kika ingenom alla små bilder och dokument i dumburken! Jag snubblar över en hel del fina bilder, massa tråkiga skolarbeten och.. håll i hatten nu.. en alldeled outstanding Vlogg. Hahah finns det två brudar där ute som känner att dom vet vad jag pratar om ?

Jo mina vänner, det är the one and only fylle vlogg från Rotebro. Hur kul är inte den!! Jo den är bättre än bäst. Fan vad dragna vi var tjejer. Vad höll vi på med egentligen ^^ Helt stört!
Då kommer ju frågan givetvis " ska den faktiskt ta sista steget och hamna på bloggen "
Den tanken slås bort typ 1 minut in i filmen.. NEJ det ska den nog inte!!!

Jag tror våran 6 minuter långa Vlogg får leva i det anonyma ett tag till faktiskt.
Ja, jag tror vi alla tjänar på det :P


me and my partners in crime


Nu ska jag sova, och hoppas de onda i kropen är borta när jag vaknar. Det gör ont i skinnet, i benen i mitt skelett. Det gör ont helt enkelt...

Galosh!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Jag tror bestämt att den där vloggen bör visas för mig! :D

2009-11-24 @ 16:00:56
Postat av: Anonym

hahaha asså jag blir helt rörd. det var så.. sjukt. du måste skicka den till mig, finns bara på gamla datan. den är so not public, men so bäst!



kärlek på dej benny, det SKA bestå!

2009-11-24 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback