Bio

Nej mina vänner, jag är oärhört sadface, men jag gillade inte New Moon!
Sen om det berodde på att jag hade höga förväntningar, inte har läst boken eller för att jag måde dålig, det vet jag inte?! Men det var allt för mycket Vargar, eller varulvar eller whatever vad dom nu var, och Alltför lite Vampyrer. Ur min synvinkel har Twilight sagan handlat om vampyrer, och människor och deras, Edward och Bellas, farliga och intensiva kärlek! Vilket man inte fick se mycket av i den här filmen.
Däremot tror jag att nästa film kommer vara min film..
Jag är helt enkelt en Cullen girl, En team Edward....

Tjejerna gillade den iaf, vilket jag är glad över!!
Tack för en mysig kväll tjejor!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback