Bara i fall ni undrar!

Idag är en såndär dag när jag lyssnar på Joshua Raidin. Det brukar inebära att jag är trött eller lite sad face! Så är ifs inte riktigt fallet idag. Eller jo, jag är oärhört trött. Somnade vit tre tiden igår, och väcktes så sött av kussarna i morrse! Jag satt upp med Zimbawe och Sara och spelade spel. Himla kul ^^ Det gick så himla bra för dom eftersom dom satt och drack bacardi (nej jag drack inte en droppe, höll mig till fanta). Så även när jag fick nej, och turen skulle gå över lyckades jag alltid knycka till mig en till fråga ^^.

Tydligen är Jesus någon min syrra är tigth med xD Och bara så ni vet så föddes han inte alls den 24 december, det är bara en undanmanöver. Det är bara hans riktigt tighta vänner som får veta att det är den 24 jannuari som gäller ^^ hahah

Glöm de där här över!

Nej nu ska jag till sjuan säger dom!
Killevippen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

och vad är sjuan för roligt då ?:D

2009-11-22 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback