All through the night!

Natten kan jag beskriva med ett himla fiffigt ord, hemskt.
Jag fick fruktansvära smärtor vid magpartiet. Det gjorde galet ont!
Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra eftersom jag var ensam hemma,
så jag bestämde mig för att vänta och se om det gick över.
Efter ungefär en timme hade det inte blivigt bättre, snarare värre.
Typiskt nog så hade jag ju inga pengar på telefonen så jag kunde inte ringa någon.
Och jag hade så himmla ont att jag inte kunde röra mig nästan.
Jag smsade min mamma, för jag hade i alla fall gratis sms.
Efter ett tag ringer mamma och vi kommer fram till att jag måste åka in till akuten och operera.

Men vi fick inte tag i morfar, så jag kunde inte åka in.
Så åter igen blev det att avakta och om det blev värre så skulle det bli ambulans.
Det skrämde mig oerhört eftersom jag i så fall var tvungen att åka in ensam..
I vilket fall som hälst så lyckades jag somna.
Jag vaknade månge gånger men tvingade mig att sova vidare.
Så nu är jag måttligt trött, för natten har vart jobbig..

Jag hoppas att jag inte får så här ont någon gång ingen!!!
För det går inte äns att beskriva hur ont det gjorde,
men när man spyr för att man har så ont då är det illa!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Usch, det låter inte alls bra =( Men du måste ju verkligen få en tid till operationen väldigt snart!<3

2009-11-15 @ 13:19:43
Postat av: Hampan Lampan Slampan

det här går inte, du MÅSTE opereras juu! :( jag lider med dig så hysteriskt mkt. <3

2009-11-15 @ 15:26:28

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback