17:32

En bedrövlig dag, efter en bedrövlig natt!
Ja så kan man säga. Jag var inte alls taggad på livet i morrse efter en väldigt sömnlös natt av oro och smärta. Men jag pallrade mig upp, drog till skolan främst för att prata med min mentor..
Det blev att han pratade och jag grät. Så det kan gå...

Förövrigt så ska min skola starta en ny skola. Ett juredik gymnasium! Kan ni fatta vad cool och fruktansvärt bra!!! Där skulle jag så ha velat gått! Ni ser det kanske inte gör nått om jag måste hoppa av....

Jag har gått på autopilot hela dagen, vilket jag även gör nu.. Jag sitter och pluggar på för fullt men det känns inte som om jag kommer någon vart...
Good damit mitt liv är så spännande!!!

btw så är människor som inte kan acceptera andra människors åsikter äckliga! bedrövlig äckliga! Äckliga utifrån och in! Ja juste lejon mannen, vad säger du nu då :O VA VA VA!!!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

don't sluta :( då kommer vi gråta floder.

2009-11-16 @ 21:19:28
Postat av: Harmy

don't sluta :( då kommer vi gråta floder.

2009-11-16 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback