Your ditching me for a monkey

Åhh, idag vart nästan som en halv dag. Fett härligt. Jag var så satans trött i dag, dagen igenom. Och jag kännde mig jätte ofokuserad på Nationella provet -.- Men jag hoppas att det gick bra. Jag vågar varken säga bu eller bä om det hela. För så fort man tror nått går bra så suger de ju totalt.

Imorrn har jag sovmorgon. Fett najs. Men jag kommer ju i alla fall gå upp tidigt och plugga matte och göra klart mina andra två uppsatser som ska göras. Sen är jag klar med ALLT nästan. Och de känns ju bara för underbart. Andra lektionen måste man till skolan, men eftersom vi bara ska öva till matte nationella kör jag en hel hemma dag istället. Känns bättre så. Jag kommer ju i alla fall plugga matte hemma så.

Senare ska jag träffa Zimbabwe! Ska bli najs. Hon och sonen kommer först hit, så tar vi en fika förmodligen. Sen följer jag med dom hem och spenderar helgen där. Känns jätte skönt faktiskt. De är så mysigt att vara hos dom, och leka med barnen och allt.

Ja ringde just min chef och tackade ja till alla mina vecko, trotts att jag inte vet vilka det är :O Grejen var ju att min kära syster som nu befinner sig i Grekland har lagt undan våran kalender någonstans så jag har ingen aning om vilka veckor jag ska jobba :O Men jag var tvungen att säga ja eller nej, så jag sa ja. Och nu hoppas jag på de bästa. Jag är osäker på om jag missar skolan eller nått i slutet av sommaren.. Men vad ska man göra liksom.

Dagens outfit:

Körde på lila :D och bara vanliga jeans



Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: Sanni-Lie

hejsansvejsan! Jag undrar lite grejir. Kan inte du ha en mail som man kan maila in frågor till, de är mkt mkt smidigare. så undrar jag om du kan lägga ut bilder på dina piercingar och tatueringar om du har några?

2009-05-07 @ 15:57:29

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback