Vulgaris beta!

Shubidu people!
Nu ska jag ladda kameran och köra en Glammig Photoshot tror jag!! :D kan behöva nya bilder nu känner jag ^^ så om de nu blir nått bra så hammnar de juh garanterat i bloggen lite senare eller i morrn. Så nu veet ni helt enkelt! ha! vad tråkig jag är. Hur som.

Nya rosa naglar. vad sägs om de va? Lovely.
Jag har hört ryckten om att en viss liten MissHanna, också känd som sexylady, var sjuuuukt fin med sin hårförlängning idag. Jag var så jävla trött så jag stannade inte kvar i skolan efter vi sluta så jag missade henne totalt. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge? säger man så? hur som. Fin fin var hon.

Take it chilli pilli vah. Och gör inget dumt utan mej barn!

Fegisar är ni som läser bloggen och ALDRIG komenterar -.- jag ger er onda ögat nu,, ifall ni inte märkte de!!




Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback