1796 Edward Jenner genomför den första lyckade vaccinationen mot smittkoppor.

Shululu.

Jag upptäckte att Harmy, Emelie och Yohanna är pansionärer.. I smyg. Speciellet Emelie. Japp. Hon äger på boule! Ehh hon har säkert börjat pensionspara också... Hmm fiffig dam det där.

Jag står fast vid mitt utalande om att allt hänger på posen. Kan man spela boule och se cool ut samtidigt, så kan man helt kalrt ta hem hela spelet!! Daniel var ett levande bevis på min teori. Varje gång han posade så gick det fett bra för killen asså ^^ Haha!

Nu i alla fall sitter jag och undrar hurvida min syrra kommer hem idag eller inte.. Hm.. Vi har ingen mat hemma så de kan bli spännande. Själv åker jag ju hem till pappsi i helgen. Så för mig spelar det ingen roll alls. Sen drar ju jag till holland! Så mig rör det ju inte i ryggen kan man säga :P


Dagen var rätt chill.. jag menar jag har ju spelat pensionärs-sport i haga parken. då är det chill mina vänner. Vi såg massa söta barn och gubbar med klatchiga baskrar! Lovely. Ville bara krama hela högen.
Sen när vi tröttnade så satt vi och tittade på övriga i klassen som spelade någon form av fotbolls-brännboll! Mycket hände under den matchen i alla fall. Jag hörde ett ryckte om att Yohanna och Emelie skulle skilja sig, så jag var snabb som vinden och skapade mig en relation med henne. Lovely.

Dagens roligaste händelse var nog när vi satt och tittade på Mtv Cribbs. Det var med 50Cents. Eh han har ett Enormt hus!!! Bara så ni vet. Jag har även hört ett ryckte att han vill skänka den högra halvan av sitt hus till mig.. shhy berätta inte för någon...... Hur som. När man får se hans egna Biosalong kommer en rolig liten Yohanna.. haha
Jag: Nej fan vad onödigt!! Ofta man behöver en egen biosalong!!! :O
Yohanna: Men det har ju typ alla!

Haha.... Ahh Hon är min lilla prinsessa från Tyresö! Och i Tyresö har Alla en egen biosalong! Sötisen min!

Bilder från vår boule turnering eller vad man ska säga kommer sen.. Harmy som är mäster fotografen är förövrigt på dans och ska sedan skicka bilderna till mig. Så stå ut bitches!




Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback