Under the sea, under the sea

Jag blir Msn kär heeela tiden. De är knäppt. Jag är knäpp. Oh lord har vi inte redan gått igeom de här?
Asså är inte de knäppt att man kan gilla en kille på msn och via sms, men sen när man träffar dom så gillar man dom inte lika mycket. Det är lite knäppt enligt min mening. Känns lite som om man är retarded! Typ. Eller bara utråkad?

Get a life kanske :P

Hur som. Jag är fett trött fast att jag inte gick upp förens klockan 8 i morse. Ska nog bara chilla framför tvn resten av kvällen. Har ont i huvet så jag har nu knaprat en massa tabletter, men de känns inte alls bättre :(

Vet ni hur mkt jag äger på att rocka rockring eller :P Fråga Zimbabwe bara ^^ hah. I helgen så köppte hon två rockringar, så hon och jag rockade galet. Medan Maria tröttnade och satt mest och kikade och garvade sönder åt oss. Vi blev värsta nostalgiska och skulle se om man kunde göra presic som vi gjorde när vi var små, så vi körde på påde midja och ben. Haha. Så sjuk kul. Sen när Daniel kom hem så skulle han också testa så klart ^^
Crazy Fun!


Jag sitter och glor sönder på den här bilden asså. Hetare människor får man leta efter :O
LOVELY!!




Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback