GoodMorningSunShine

Hej på er sötnosar.
Andledningen till att bloggen ser cp ut i desagnen är det för att jag håller på att göra en ny desagn, Och det här är lite mallen som jag ska utgå ifrån. Hur som, det är inte alls intressant.

Jag gick upp super tidigt i morse och har städat undan lite. Nu har jag precis ätit frukost, det blev Äggröra. Ägg är ju faktiskt jätte nyttigt, och så står man sig på det. Jag ska ta mig en promenad nu tror jag, och sen blir det mer städning.

Det är sjukt härligt värder ute, ifall någon nu har missat det. Så gå ut i solen nu!!

Dagens Outfitt:

Haha jag vet jag står jätte konstigt, och jag fattar inte riktigt vad jag gör med armarna :P




Puss på Nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback