Did I say that?

Fick en komentar ett par rader ner faktiskt. Belive it or not helt enkelt ^^

Postat av: Sanni-Lie

hejsansvejsan! Jag undrar lite grejir. Kan inte du ha en mail som man kan maila in frågor till, de är mkt mkt smidigare. så undrar jag om du kan lägga ut bilder på dina piercingar och tatueringar om du har några?

Eh YesBox jag har en Tatuering, och jag har en Piercing.
Jag har sammanlagt tre hål i öronen och så har jag en navel piercing.


Jag vet inte hur "bra" bilden är och hur vida den är "acceptabel" att lägga ut på bloggen. Men what to do? Om folk ville ha en bild på tatueringen och piercingen så får man ju faktiskt ta och leverera. Okej.

Tatueringen betyder hopp på Japanska, ja jag är 100% säker på det för min morfar är Japan. Jag piercade mig när jag var typ 13 eller 14 tror jag. Vad mer kan man säga?

Känns inte som om man behöver lägga ut en bild på mina öron XD så vi skippar de helt enkelt. Vad säger ni va, nöjda nu or what.


Nej det blev ingen PhotoShot idag.... :( jag hittade nämligen inte min laddare till kameran. Fattar inte men den har rymt. Japp den hänger säkert med vår kalender och allt annat skit som man inte hittar. Mhm, dom har startat värsta klubben vah. 2Cool4U helt enkelt.. Jag vet jag börjar spåra. Har vart så hela dagen..Och igår med faktiskt. Hm. Ha.




Puss på nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback