Synd att man alltid glömmer sin kamera!!!

Dagen var så jävla bra asså! Helt galet!

Började klockan nio och slutade klockan tio! Hur Chill är inte det!!?
Vi vandrade runt i Gamla Stan i en timme, sen slutade vi! Så Yohanna, Harmy och jag drog till Ben&Jerrys lilla glass bar och satt där ett tag. Sen vandrade vi vidare in till stan och shoppade lite. Trotts att vi alla klagar på att vi har fööör lite pengar :P haha. Jag handlade en mascara, nagelack och en sjal. Plus en annan grej...

När vi gick på vandrig stog vi i gränden jag tatuerade mig. Okej de låter med Creapy än vad det är. Men vi stog i alla fall utanför den dörren för att kika på den byggnaden. Förut låg det ett bastuBad ställe där tydligen. Ja asså på Medeltiden!!

Jag har skrivit på facebook att jag är förlovad och folk verka köpa det! Hallå känner ni inte mej va? Jag är ju den som ABSOLUT INTE vill gifta mig, eller skaffa barn!!

Jaja kul är det.

Kanske att jag lägger upp bilder på mina nya fina skor.


Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback