Surrounded

Det är så mysigt att vara hemma hos pappi och Bodil. För det första så är jag ju så kär i vår balkong.. Alltid stek hett och vind-stilla, plus en vacker utsikt över havet. Kan det bli bättre? Idag somnade jag där när jag lyssnade på musik. Hej Tomat-fejjja och fräknar. ^^ jaja!

Igår när vi grillade satt vi och snackade. Vi kom in på olika mode stilar och hur mina föräldrar gick klädda när dom var unga. Så kom vi in på andra av deras minnen och sånt. Asså min pappi har så många historier. Så fantastiska och roliga, som kommer fram lite då och då. En av dom kom fram igår. Ja, min pappi han är en bra kille han. Lite av en hjälte skulle jag nog vilja påstå.

Tänka sig va. Att ens föräldrar har upplevt så mycket. Wierd.

Det här året ska jag skapa så sjuuukt många minnen. Det har jag bestämt. Så ska jag en dag sitta och vara lite grå och kika tillbaks på allt galet. Då ska jag nog kunna kissa på mig av skratt.. De är ju målet i alla fall. PussPå't

Jag reserchar för ffult här borta om de olika partierna och deras EU-politik ^^. Jag har uteslutit ett par partier.. Så nu ska jag väl fortsätta tills man hittar ett par bra... 



Puss på nosen♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback