Shorteey

Idag har jag mest tagit det lungt och skrivigt lite på en uppsats jag ska lämna in i morgon. Det går nog ganska så bra faktiskt. Nu blev det lite "intresse klubben antecknar" situation Nivet. Jag tror att mammi och jag ska gå ut i kväll eftersom de är sista kvällen här. I morgon åker jag ju hem igen. Det är sjukt hur fort tiden går när man är i ett annat land. Men å andra sidan så kommer jag ju hem lagom till helgen, sen är det vadå tre dagar så har jag sommarlov :) helt jävla underbart om jag får säga det själv.

Oh my asså. I sommar ska jag ha min hatt på mig heeeeeela tiden. Nej okej kanske inte. Men jag ska ha på mig den när jag är ute med båten. Jag såg ett par riktigt fina solbrillor nu som jag ångrade att jag inte köpte. Jag ska se om dom har dom i morgon tror jag.

Just nu har jag lite av ett Will&Grace maraton. I början av veckan hade vi Gilmore Girls maraton. Men nu har jag tittar klart på dom sesongerna vi har.

Nej ni de var nog allt för dagen tror jag.




Puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback