Mutcho Najso

Nu så.. Nu har jag gjort... Absolut inget alls... Jag har lagt fram två böcker jag ska ha med mig. Skrivit ut min biljett och checkat in. Naaajs. I morrn blir resten av packningen antar jag. Nu håller jag på att lägga över musik till min mp3. Ska sätta på en film och slagga framför tv. Japp tänker nog sova i soffan i natt. Hiho.

Min taxi är bokad och nu har jag förstått att jag drar ju i morrn. Känns som en bra grej det här. :)

Uhhh nu kommer man till klädproblemet.... Vad ska man ha med sig.. Och framför allt. Vad ska man Ha På Sig när man åker. Man vill ju vara bekväm men ändå fräch. Jag hatar när man sitter och väntar på fligthen och man ser dom som inte flyger så ofta. Dom som "klär upp sig" lite. Sååå patetiskt. Men samtidigt är det ju sjuk fel när man ser dom som inte bryr sig alls. Dom som kommer i en Pyjamas outfitt typ. Så helst skulle jag ju villja ligga någonstans där i mellan.

Tror jag ska börja läsa the Reader nu.

Hannisen, hoppas du mår bättre snart. Alla tjejorna i skolan saknar dig och tänker på dig. Det vet jag. Ja det gör jag med. Men de fattade du säkert redan :P Puss


Jag fullkomligt Älskar denna klänning!!! Den vill jag HaHaHa! NuNuNu!
Det söötaste är att den heter "JennyPenny" Är det ödet? JAA!


Jag älskar mitt hår här... Saknar :(
Och jag älskar mina ögonfransar här.




Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: hanna

asså fettvalk vad fin klänning! älskar dina ögonfransar med!

btw, tills du kommer hem måste du komma på ett mantra. du vet mia T, som du ska gå och rabbla hela tiden. För jag hr också kommit på ett:

jag är smart,

jag är vacker (som en glasvas)

och jag är värd att älskas.



CHABANG!

se till att knåpa ihop en ritkigt fin, sen kör vi

sen ska vi kila till det vi betsämde görut. Du och jag. Så löser vi alla världsproblem! <3 älskar dig

2009-05-21 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback