Mina hjältar

Vi hade världens värsta storm här i natt! Det var fruktansvärt!! Jag brukar kunna sova igenom allt, verkligen ALLT! Men jag vaknade i natt av att det var världens ljusken ute och massa buller. Lät som om lägenheten krachade. Men så var inte fallet. Jag föreslog för mamma att vi skulle åka högst upp i huset, men hon orkade inte. Men de hade nog vart en cool utsikt.

Det bästa efter ett storm oväder är att man kan andas ut sen. Luften är så ren och lätt och fräsch. Och det hämska trycket är borta. Så är det nu. Naaajs.

Jag var just inne på min bdb, för att se de jag hade missat. Det var längesen jag var inne och kikade. Så ramlade jag ju på ett par komentarer på mina två senaste bilder. Anonyma som anser att dom var tvungna att ventilera sin åsikt om mig. Fy bubblan, för det var ju inte snälla grejer kan man säga. Men min underbara Hanna fanns så klart där med sina fina komentarer. Hon är en ängel vet ni det! Bättre än hon finns inte!
En annan som hoppade in till mitt försvar är min aldeles fina storebror! Det värmer en massa. Älskar er båda!

Så jag ville helt enkelt bara varna :P om ni ska fortsätta som ni gör, oavsätt om det är på bdb eller bloggen, så passa er. Hanna och Simon är inga att leka med :P


Puss på nosen

Kommentarer
Postat av: hanna

ohyes, jävla pajasar ;D BE AFRAIIIIID...

2009-05-26 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback