Love is a batelfield

Lagar mat. OJ snart börjar både the mentalist och dhw... ohoh..
Jag gör i alla fall amrekanska pancaces. Det är rätt svår det där med recepten. Det finns så många olika varianter. Just nu gör jag brunch varianten som man ska ha lönnsirap, bacon och korv till. Så den är inte så söt. Det tycker jag är bra för då spelar det ingen roll vad man vill ha på. Min favo är nog sirap och pecan nötter. Det blir ju super smarrigt. Men om man har pankisar som redan är socker söta så blir det bara klippigt. Enligt mej i alla fall. Så det här receptet var väldans gott faktiskt!! :D

Skönt.


Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback