Lipade du just åt mig?!

Sunshine.. Biatch.
Vad hände med vädret.. Inte ok asså.,, Nej inte nån stans,,, Dagen har vart chill faktiskt. Jag hade lite lyxigt, för Emelie tog med lunch till mej (A) Skeeeet gott faktiskt :)

Vi (Hanna) Flamsade mest på dramat, men ett par gånger han vi öva i alla fall.

Nu tkr jag att vi ska memorera denna dag.. För det verkar som om det här var min katastrofala otursdag ^^
För idag har jag:
Hällt varmt kaffe över mig och hela golvet
Slagit i huvet i en dörrkarm
Dlagit i ryggen i ett fönster
Mosat min rumpa på en trappa
Vrickat foten i all hast
Spillt mat och dryck på mina kläder
Suckit mig på en nål

Ja det är faktiskt sant... Jag tror faktiskt att jag har glömt en hel del också... ^^ Men jag, så kan det gå faktiskt, när man inte har huvet med sig..




Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback