J♥J

4 i min familj, som inklusive mig består av 6 personer, får rösta i eu valet i år.. Men ingen av dessa fyra tänker rösta, mest för att dom inte orkar kolla upp vilket parti som dom tycker ät bäst :P haha så jag har fått i upgift att ge dom all info dom behöver helt enkelt.. Eftersom jag är den enda som bryr mig XD Sötnötar det där.. Och ja, jag tycker politik är lite roligt ^^


Om ni inte har smakat Loka Likes Passion, med Red-Hot Strawberry, Bör ju göra det.. Genast!! Det är med Jordgubbar och Chili. En väldigt mysig Kombo!



Jag har ett nytt liv. Det slog mig i går kan man säga. Nytt Nytt Nytt. And I Love'it!


Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback