Jean-Bob.

Förutom att jag har tittat på konstiga spanska filmer i helgen, så har jag även käkat sushi. Najs säger jag bara. Vi körde på kockens special. Och de ledde till att vi alla var tvunga att äta två konstiga saker som man inte alls visste vad det var. Ursch det var lite vidrigt. Den första fick alla ner, min var inte äns så tokig. Det var tonfisk, så det var helt ok. Sen gick det bara inte med de vi trodde var bläckfisk. Haha. Daniel åt upp sitt, Aiko spottade ut sin andra, och jag åt bara en :P

Haha. Underbart att vara hos den famlijen asså. Lovely.

Kan alla mina repliker nu. Nu gäller de bara att kunna säga de fort. Nästa torsdag drar jag. Feels god. Jag har saknat mitt hem i holland. Alla mysiga caféer, härlig shopping och galna byggnader. Jag lovar att jag kommer luncha på Cafe mocka more varje jävla dag. För där har dom gudomligt kaffe. IHHH.


Nu blir de till att måla naglarna och glo lite mer på tv. Sen ska jag göra vårullar med ris tror jag. Kan bli gött gött.


Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback