"its a really good cape dady"

Jag har just haft en mycket mycket trevlig kväll. Sånt är ju bra. Nu sitter jag och pluggar, suprise? Jag ska skriva en vg-mvg uppgift.. Den är lite klurig. Det är Etik också, vilket inte är det lättaste ämnet. Man måste verkligen veta vad man tycker. Det ger mig ju inte goda förutsättningar precis. I varje värderingsövning vi har gjort har jag stårr på "jag vet inte".. Det finns ju tusentals svar på dessa frågor liksom.. Så det är svårt att veta vilket som är mest rätt för min egen del. Bläsch.

Guuud i himmelen asså.. Jag är så jävla trött.. Är det verklikgen helt okej eller!!? Jag måste laga lite mat också, främst så att jag kan ha någon lunch i morgon! Annars känner jag att det kan bli tokilok helt enkelt!!

Jaha.. Om en halvtimme bör min syrra landa på Arlanda.... Med betoning på bör... Asså ärligt man vet ju inte med henne. Hon skulle kunna ringa och bah.. "Ah hej asså vi tänkte att det var ju onödigt att komma tillbaka till skolan nu så vi tog en sista minuten till Sweich!" eller nått sånt!! vore lite typiskt!

så vi får väl se om man får nått sms eller telefonsamtal snart kanske ^^


Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback