Is she even Italian? Her name is Bella!

Kom just på en sak, smart som jag är. Asså det är fan sommarlov snart!! EH WTF! Amazing. Jag klarade mig igenom hela ettan trotts allt!! Det här är ju nästan lite läskigt. Haha. Alla mina desperata samtal till Putte!! OMG. Sommarlov...
Det knäppaste av det hela är att det känns ju inte alls som om de skulle vara sommarlov snart liksom... Asså förra året var jag as brun redan till avslutningen.. Jag hade defenetivt redan tagit årets första dopp i havet.. Tradetionen är ju att man tar ett snabb dopp på valborg, bara för att, och ett par veckor efter det tar de officiella!! Men så är ju inte läget idag precis. :O


FörraÅretsDopp...

Idag är det jobbig luft. Det växlar mellan satans hetta och regn. Och när det inte regnar ligger de ju ett tryck i luften vilket bidrar till en väldigt smaskig huvudvärk för min del. Mumma.

Jag: "asså jag lackade sönder på människan.. Jag sprang till affären och köpte allt godis jag kunde se typ :( så när jag blir massivt överviktigt och hammnar i en depresion och behöver dyr läkarvård och en jävla massa terapi så ska hon garanterat få den fakturan!!!!"
Harmy: "du, jag tycker de låter som en bra ide!"

:(

Och Oskar är min hemliga kärlek... I smyg<3

Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback