I'm gonna be a Mighty King

Ursch vad knäpp jag är. Jag beter mig så satans illa ibland asså. Jag fattar inte riktigt vad jag håller på med. Egentligen. Varför? Om någon inte hör av sig, eller inte svarar när jag hör av mig, blir jag sur och dryg. Så när personen är snäll och så, så dissar jag tebax. Bara för att jag känner mej som en idiot annars. Det känns som om jag bryr mej mer om personen än vad han/hon bryr sig om mej. Det blir så konstigt. Varför måste jag vara jämt med personen. Varför måste jag dissa tebax och extra svinigt. Nu blir jag arg på mig själv.

Det allra knäppaste är att jag är så satans envis. Jag vägrar att vara den som tar första steget, så om personen inte hör av sig, så kan de mycket väl betyda att jag aldrig mer kommer att prata med den personen. Även fast jag kanske vill det. Sjuk. Ja det är vad det är. Sjukt.

Nej nu har jag funderat en massa..... Ska kika till sconsen. Om de är nått att hänga i julgranen kanske jag lägger ut receptet. Om det är något som önskas vill säga?



Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback