I'm a Fucking Genius!

Ny design. Kändes lite mer sommrig, och med tanke på att jag slutar ettan om ett par dagar bara, så passade det utmärkt. Gud jag tänker på alla niorna som måste vara sjukt nervösa för om dom kommer in eller inte på sina skolor de sökt till. Jag var i alla fall sjukt nervös. Men som tur var kom ju jag in på mitt första handsval. Och tur var ju det.

Nostalgi.. ha ha.. Ja visst!

Nej vill ni veta en kul sak? Jag kommer att få två MVG i år. Hi hi. Så Lovely. Ett i Engelska A kursen, och ett i Historia. Jag blev verkligen jätte glad när jag fick reda på det. Jag trodde inte att jag skulle få nått MVG på några av de kurser jag avslutar i år. Sen har jag även en chans till att få MVG i Etik kursen också, om min uppsats är ett MVG material... Och det är jag lite osäker på. Men vi håller väl tummarna?!

Nej nu måste jag efterlysa min Hanna. Min andra pusselbit. Vi som passar så bra ihop. Mitt huve matchar hennes axel. Vart är du kvinna? Jag blir lite orolig när du försvinner som du gör. Om vi inte hörs innan jag lämnar landet i morgon, så kommer jag ha ångest under flygturen. Och jag ska ju flyga två olika resor i morgon.. Så snälla bebisbullen. Hör av dig ffs. SnällaSnällaSnälla visa ett livstecken.... PUSS


Nej nu borde jag väl packa.. Hmpf


Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: hanna

förlåt älskling<3 mår inte så bra, mobilen är off och jag ligger framför tv:n hela dagarna.

Men jag lever <3 ha så jävla mf kul nu, älskar dig.

2009-05-20 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback