If your a bird, Im a bird

Bilder från vår härliga Boule dag, haha förästen, det stavas inte så va?! Jaja överlev människa!
 Emelie, oh my.. sicken pensionär hon är!
Jag.. ehmm ja... fixade inte posen helt klart ^^
Det var med denna pose Daniel tog hem hela spelet... nästan ^^
Ha ha skulle typ vara en "inspirerad fjortis-look" men ser mest ut som en "oj vänta vart är närmsta toalett?- look" eller nått :P



Vi hade psykologi första lektionen idag, och vi kollde på våran forskningsraport. Vi fattade inte alls varför vi fick det betyg vi fick. Kändes inte alls rättvist :O. Asså gissa vad andledningen är!!!! Vi har över presterat!!! Japp vi analyserade för mycket asså jag blev så jävla arg!! Är det ett jävla skämt eller?!?!? Det här är samma lärare som säger att man ska skriva allt man kan!! BLÄÄ på psykologin, blä på henne och blää på mitt betyg.. Jag är helt säker på att jag bara kommer att få G på psykologiB kursen... Fuck´it!


Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

hahaha daniel fyyyy :p

2009-05-15 @ 13:05:55
URL: http://mishelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback