Ibland gråter man, så är det bara

Det ska tydligen regna i morgon? Känns ju inte kul nånstans. Nu måste jag tänka om min outfit helt och hållet och det suger ju brutalt. Gud jag har verkligen inga kläder :( Jag hatart. Men jag kommer inte kunna shoppa mer den här månaden, och inte göra nått kul häller. Jag har så satans mkt grejer att göra och så lite tid. Måste nog ta tag i allt nu.

Sen ska jag se till att träffa min absolubästvän den här veckan. Fast det vet han inte om än. Men jag hoppas Verkligen att han kan och vill. Måste träffa honom snarast känner jag. Vi håller lite på att glida isär känns de som, och det vill jag absolut inte. :(

I morgon är det öppet hus på min skolan.. Så passpå att kika in på psykologi gymnasiet i solna i morrn om ni ska söka gymnasium. Fast inte några jobbiga fjortisar eller snobbar.. Nej de gillar vi inte... hmpf. :P

Så i morgon är det verkligen heldag för mig. Börjar ju nio som vanligt, så kommer jag spändera hela kvällen i skolan.. Japp ända till sju faktiskt. För klockan fem börjar det. Så jag ska stanna kvar i skolan och plugga från halv fyra till fem. Då ska vi ta hand om allt folk, om de nu kommer några.

Lektionerna i morrn är ju inte de bästa.. Sam på morgonen, och jag tror att det ska komma några och snacka om deras projekt arbete eller nått :S dont really care. Sen har jag Iup, och det är i alla fall mysigt. Jag hoppas att det blir lika sött som förra gången när alla börjar bråka!! hihi. Det gillade jag. Väldigt mycket. Sen är det Drama och då blir de umgås med tjejorna och öva på vår lilla scen. Kommer bli kul kul. Så ifs så kanske inte dagen är så jobbig i morgon trotts allt :D





Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback