IamBack!

Ni ska bara veta hur otroligt virrig jag har vart idag. Nu känner man verkligen att Jenny är tillbaka i livet igen. Ha Ha Ha. I morse gick jag ju upp jätte tidigt och fixade disk och så, så dagen fick en bra start. Jag var på bra humör, åt värsta nyttiga frukosten och jag kännde att dagen skulle bli toppen bra. Jag har övat yttligare lite till våran hamlet scen och nu är det bara den überlånga repliken kvar. Känner mig lite orolig för den. Men men det löser sig. Åter till det virriga jag gjorde idag. Jag ställer mig och Bakar mitt i allt. Ha, och jag som har bestämt mig för att bli lite lite nyttigare, för att jag vill bli mer hälsosam. Sjukt jag tänkte inte äns på att jag inte äns vill äta den :P Jag bah aha. Vad gör jag nu då? Så den står fortfarande på min lilla spis och sprider en mysig doft i hela huset. Men jag ska nog slänga den nu liksom. Så det var ju lite bortkastat :P Men men.

Så skulle jag ta fram min telefon för att ringa ett litet, korkat ifs, samtal. Men jag hittar verkligen inte telefonen. Så jag känner mig lite som en mental patient och fattar inte alls hur jag kan tappa bort min stackars telefon :O.. Och gissa vart jag hittar den.. Snälla bara gissa, det är så jävla ologiskt ställe. Asså det hade lika gärna kunnat vart i typ diskmaskinen, så jävla ologist var det. Den låg i mitt kylskåp!! Ha, hur i helvete hamnade den där?!

Jaja som sagt, nu märks det att jag är tillbaka till 100% i alla fall XD Jag vet inte vilket jag gillar bäst, att vara sjuk och vandra runt som en zombie, eller vara mig själv och bara virra runt ^^


Nu ska jag koka ett par ägg, och se om jag hittar nått mer att äta till. Jag är sjukt sugen på tonfisk, men vi har ingen hemma. Och plus så är jag lite emot att äta tonfisk, eftersom hela delfin grejen..


Haha jag har lyckats haft sönder mina shorts ^^ på vänstra benet är det världens reva typ.. Men men, de ger det bara lite mer Karaktär ^^



Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback